Tento mladý Američan začal na najznámejšej video platforme na svete oveľa skôr než sa stal slávnym. Jeho cesta bola lemovaná neúspechom a ťažkou prácou. Mnoho z členov jeho rodiny nechápalo ako sa tak dlho môže venovať niečomu, čo neprináša žiaden úspech a neraz z úst jeho matky zazneli slová „Nechceš sa nato vykašľať? Má to celé zmysel?“ MrBeast však neprestal. Prešiel si obdobím kedy hral Minecraft, kedy skúšal robiť pranky, kedy kopíroval všetky významné trendy videá, ale stále nič.
Prielom v kariére
Prvé úspechy prišli s videami, kde začal čítať anglický slovník. Video malo desať hodín a ako to už tak býva, tak práve takáto bizarnosť prilákala milióny pozretí. Nasledovali videá ako počúva rôzne pesničky po dobu dvadsiatich štyroch hodín a to už prinieslo aj prvé peniaze. Miesto toho aby ich tento mladík minul, tak ich začal rozdávať chudobným. A natočil o tom video.
Ultimátny filantrop.
Práve videá, kde MrBeast rozdáva desiatky tisíc dolárov bezdomovcom, alebo ich daruje neznámym streamerom sa stali hitom. Ľudia ho začali kopírovať, ale márne, pretože MrBeast vymýšľal nové a nové námety, ktoré by nenapadli nikoho. Zobral jazdu cez Uber naprieč celou Amerikou a vodič si zarobil cez 10 000 dolárov. Taktiež strávil 24 hodín pod vodou, rozdával „sprepitné“ čašníkom u ktorých si objednal len vodu. Toto posledné video vyvolalo záujem mainstreamových médií a nechýbali ani rozhovory so zamestnancami, ktorí našli pri vypitom pohári s vodou desať tisíc dolárov.
Hlavná pomoc pre Pewdiepie-a
Známe je aj video, kde MrBeast kúpil všetky bilboardy v svojom meste jedine preto aby podporil bitku o odberateľov medzi kanálom Pewdiepie a indickým kanálom T-Series. Keďže podporoval švédskeho youtubera a nie indickú spoločnosť, tak všetky bilboardy hlásali aby si ľudia odoberali práve prvý z týchto dvoch kanálov. Momentálne ma mladý americký filantrop okolo 20 miliónov odberateľov.